fotboll kan ta sig i röven :)

ámeh seriöst..Fotboll e de enda folk tänker på i detta avlånga land just nu , HUR orkar man? springa efter en boll , hur kul kan det vara? ..Hade inte sverige åkt ut redan? , jälva damp jag fattar inget det e lixom bara sverige russland & frankrike å italien oxå som spelar..jag hajar inte ett skit..AHH tummen ner till FOTBOLL
Jjaja , idag ahr ajg inte gjort något , typ städat å inget mer , ahh trött å hungrig e jag ..Försöker hålal mig itlla tt gå ner i vikt genom att dricka mkt vatten å svälta..Resultatet har gått ganska bra så länge ;) ..Jaja jag e faxtist as hungrig  ,ahr ba ätit två mackor så jag msåte få i mig nått riktigt..LAX e gott :) jajajajajajaj
nu ska jag äta

hejdå
LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0