Chillchill :)

Heeeeeeeeeeeeeeej!
ett tag sedna va ; O
..Jaja fick sommarlov för 6 dagar sedan :P , chill , Iförggår träffa jag danny då , STV huset lindholmen , KULKUL...Trevllig liten viking xD ..HAHA trevlig var de , kolal på doobidoo den 29 augusti då e danny med å vem sitter i publeken ;O JAG bland anant xD.....Jaja , idag far the gang vidare till HALMSTAD, killarna börjar sitt gig kl 21-01 KULKUL...Och ja mitt tåg går kl 13:30 då challe sylwan flaj å jag åekr då , treevlig ...Ehm , jag ahr ju köpt biljetter til lvästerås ;) på fredag mattias hemstad , första rix i år :DDD , skoooooooooooooooooj ......Ehm ja ska fixa vidare saker nu trorja , ....

Båt resan med kalsen var GANSKA skoj -.- , vi alla var typ slavar medan de andra (de som jobba där) satt å ÅT GLASS å typ a usch HEMSKT..sen då var jag på orust , första dopper i år blev de MKT VIKTIGT 2 juni 2008 första dopper i år för michan ... Samma dag vi skulle åka till WestKust(båten) så ringde jag hem , min lillebror lät vätskrämd , han ba ''det har hänt något med mamma'' POFF ja de å det var läskigt så fortsätter han '' hon är på sjukhus och brytit benet'' ;OOOo jag trodde de va ett skämt först bara för att jag låste dörren in till mitt rum så han inte kund eha datorn ..Men nej de va ignet skämt , jag va på de deppigaste humöret nånsin , när vi kom på båten ringde mamma , jag hade inga ord , hon hade brytit de på 2 jävla ställen och skulle opereras , så a ....Nu e hon hemma med giips å tar massa sprutor i magen hela tiden :SSS , usch fy ...Men ja nu ska jag göra mina sysslor innan tåget åker ..HOHO ,

Hade gött

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0