Sommar e härligt..nu regn :(

Hejhej!
kom hem för 1 ½ timme sen , packa upp lite å greja å har precis duschat..
Hmm , igår var jag och vilma på knarrholmen..Vi åkte typ spårvagn/buss över hela göteborg(jag e seriös), sen tog vi färgan på saltholmen...Det var trevligt där  , vi gick till ett litet udda bad ställe där de itne fans mkt folk , jag å vilma hade ju stuga där förra elr förrförra året så de stället e bekant..Vilma badade , jag ville bada senare hoho ..Hm , vi beställde pizza å de ksulle ta 1 timme til lden var klar så vi gick  till nån fotbolls pla å ringd Max xDDDD ..Sen va pizzan klar , vi drog till dne ''stora'' stranden å där käka vi , blä , jag hatar pizza å har bestämt mig för att inte äta de , usch ....Så badade vi , de va lite skojiga bojs där haha :P ...Jag ville INTE doppa håret -.- , haha sa de till en liten tjej elr liten å liten 7 år , att hon inte skulle skvätta så till vsre människa som hoppa i så sa hon '' skvätt inte på henne'' HAHA ..De va typ 45894389348943689036893896 brenmaneter , eh jag e inte rädd fö dom alla e typ de , aj jag brände mig lite ..eh a och? ..a de kanse gör ont men a jag har inte blivit bränd så de e enkelt för mig att säja de hoho...Så kom färgan halv 6..vi åkte hem till vilma å kolla på tv i 2 timmar , till kl 10 typ , så gick vi ut å flumma :P , så gick vi in å kolla mer tv så somna vi......Idag vaknade ja runt 11 typ , så gick vi lite halft upp så kom vilmas brusch å sa hej då ..Den skulle jobba...Så typp käka vi frulle å satte på os ´kläder å grejs så far vi till saltholmen..De va fint väder , sen börja molnen komma..Jag bada jätte mkt :K ..Jätte fint väder e de men de ska komma regn nu =( ,hoppas de blir sol på m¨åndag , d ekomemr rädda hela min dag...Sätter kanse in bilder senare , måste sätta kräm på händerna innan jag får utbrott :)
Hade gött
LOVE
Micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0