Ny klippt ...INTE NÖJD !

Helloj!
Jag ahr klippt mig...Inte nöjd alls fyfan , passar inte ett dugg , önska jag inte gjrode de :( , hatar de 99% ..Aja , har varit med lillgranne ;O , ah jag ahr inte fått en läxa om att ge inte barn socker dom blir hyperaktiva , jag gav henne en bulle , hon va lixom helt väck , jag knöt fast henne å allt :O , så spreja jaag hårtsprej i mitt hår hon ba ''får jagt lukta'' jag ba a men lukta inte för mycket då blri du drogad ..hon ab '' va e drogad?'' jag ba '' eh ...a glöm de , OJ där e ju en fågel'' hon ba '' dne e drogad'' HAHA hon sa så hela tidne , du e drogad du e drogag , til lslut jag ba men nej asså jag sa dogge ..Till slut sa jag att hoin skulle sitta under stolen så grjode hon de , så blockade ja så hon itne skulel komma ut (y) de va bra .....Eh ja mitt får e fan KATASTROF :o har gått med luva hela dagen -.- ..men ja livet e livet, lägger ut nån bild nån dag haha..
hare
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0