Min natt

helloj!
Asså igår kväll satt jag å bror min å kolla på tv , så skulle vi lägga oss , jag gick te mitt rum , la mig så hörde jag nått som ticka ;O...De ticka i typ 20 sekunder sen sluta de...Så börja de ticka igen å igen å igen ..och igen då gick jag upp å skullel s evad de var,  de var mellan fönstret å väggen typ , jag vet itne men jag får oanik å går tilll mor som sover å jag säger ' 'det är något som tickar jätte mkt i min rum'' hon sover å säger bara '' du inbilar dig''HAHA ..Jag la mig igen å de ticka , fick nog så jag gick till vardagsrumet å sov på sofffan..inte skönt...Sen typ låg jag i 30 min å försökte somna...sen var det någon som ringde mitt på natten...eh normalt...Så börja solen typ stiga upp runt 3-4 tiden å då kom allt ljus i mina ögon/face , gissa om jag sovit bra i natt? svar:NEJ..S å typ hela mrgonen va de folk som ringde...Vaknade runt 11 å hoppa in i ddöschen , typ ringde till vilma å a lite så nu sitter jag här å slöar, ska ner på stan en sväng , med vilma?....Jaja ha en rba dga


puss
michan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0