Lite från idag

Hejhej , ska lägga ut BILDER :D..Eh ja som sakt va på stan kom hem , flumma lite xD som man ser på bilden , min lille kanin där oxå kesar :)
Image and video hosting by TinyPic
Såhär ser den grejsen jag köpte ut , på bikbok för 200 kr :) , mycket finar i
värkligheten en på bilden ;O , den ser ful ut där hoho
Image and video hosting by TinyPic

hoho orkar inte lägga ut bilder..Aja sncka med vilma nyss , vi ska på stean allafall , haha jag MÅSTE spara pengar , jag ahr inte sakt detta men jag nöten å challe kommer bo på first grand hotell i borås för de finns inte tåg hem typ..Så bor endå grabbarna på de hotellet :D PARTY ALL NIGHT LONG haha nä skoja : ) men de ska avra ett gig där för dom som bor på hotellet  tur för oss haha..
Nu måste jag städa
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0