hotell

Hejhej!!!!
hohohohohoohohoho ...börjar vi med haha ;O,,,,,blabla..eh a , längtar nu till borås :) ska bli sheta kul..eh a  har räknat ihop hela suman till hotellet å de blev 446 kr , nöten räkna åt mig..ofc...så kek å allt..jajaja..Har inte sakt nått till mamma xD gick ju åt 500 kr i lisberg å nu typ 500 lite mer 1000 på två veckor..YES lixom..så grebebsta å lidköping å allt , jag får skippa sommarkrysset =( om inte snål pappa vill betala de åt mig , blä på honom grrr...mamma med...jäjä , ska nog städa , 15:15 *pussar mig på händerna* *önskar mig ' ** ***** ****** *** ***** *** ' *...Haha allafattar ..inte.. , jag ahr blivit helt off här , finns inget å säja..erik e en disser men jag gilalrhonom
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0