Helloj Stockohlm och Bajbaj Göteborrrg

Hej
nu om 15 min kommer min buss som ja tar te centralen :)
möter sne nöten där å vi åker til lstooockholm som sakt..Gah jag e liiiiiite nervös
ehm pirrar i magen , ehm jag vet därimot inte varför *ATCHOOO* , gah fixa rmin lugg , elr fixade
och har sprayat massa hårspray å jag e typ inte allgergisk men ömtåligt om sånt haha...
Jaja ha en fin dag idag , de ka bli varmt ;O , jeans shorts å linne de är vad som gälelr för mig
todaj :)

ps...
SOMMARKRYSSET IDAG KL 20:00 PÅ KANAL 4 , GLÖM INTE ATT TITTA ;) ,

Ha d as gött

Love
miiichan

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Jag har hittat världens fulaste klädda person i Kista gallerian. Alla i Kista vände sig om efter denna person och då kunde jag inte låta bli att ta bild på personen. Titta och tyck till. Får man verkligen vara klädd som en prostiuterad?

2008-07-26 @ 08:00:21
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0