Godnatt , lite över dagen :D

Hej , ska snart lägga mig , hoho
Jag å vilma träffades i stan , vi gick runt lite å kolla , vilma köpte en bra mascara ;D
Sen gick jag til ltyp 3 parfym affärer för att hitta dannys ;O , först hitta jag inte den sen gick jag till en där jag va 100 % säker att den fans efter som jag hade hittat den där innan , tror jag tog 5 sånna papper saker å sprayat :D gooot...Sen gick vi å köpte suchi , öh jag fattar inget , men vi tog 8 bitar , vädligt mtk ;O men mkt billigt , så åkte vi till mig , hämta fillt kuddar å mitt 4 mans tält som är känt haha,,Så packa vi upp allt på gräsmattan å så va de typ en gräsklippare som lät högt , vilken matro ..nat...Vi åt allafall sushi(stavning*?) , de va gött 3 gången i mitt liv , första gången va de inte gott (länge sen) andra gången mådde jag illa efter de ..nu va de jätte gott när mn va hungrig hoho...Vi försökte bygga upp tältewt , gick INTE bra..hahah , vi sola , tyvär gjord ejag de med mina brills å a har märke kvar ,,noooo , ..eh a så va vi ute , å a , nu så grejs hoho ..Eh nu  pratar vilma i telefon å typ a , å jag blir hyper å jag måste typ eh a hejdå :)
imon ska vi upp tidigt  , å åka till knarrkholmen , så a haha aa de ska bli kul , så sover jag hios vilma imon..hoho


pusshej
gonatt :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vilken fin blogg du har :)

E.M.D äger:P



p.s jag heter AngelOfADeath på fånglobe :D

2008-07-03 @ 11:22:16
URL: http://thiisismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0