Fina minnen

Hej!
ska berätta lite om  de 2 närmaste dagarna
Okej , jag vaknade fixade mig å så , tog en buss tidigare då jag får veta att nöten och challe är försenade med tio minuter (tåg) , när jag går av min buss och är på centralen får jag ett sms där de står att dom e försenade 10 min till..Jag vätnade en ti å så ...Träffa nöten å challe<3 lika bäst som vanligt.Vi begav oss till lisberg en timme innan de öppnade , vi satt där å så , Så gick nöten å lotten bakom scen där ser dom grabbarna haha :P , vi gick in SPRANG in , vi ffick jätte rba platser , mitt i solen -.- , de va stek varmt ..Vi satt där , gick en runda på liseberg , sen gick vu ut ur lisberg , gissa vme vi såg ? , BÄSTA danny erik & mattias , stefan oxå . vi hälsade pratade lite , så fråggade jag erik om dom skulle åka nått på liseberg han ba '' fan häller''  å ala var tröffa å så ..Vi gick å killarna skulle soundcheka..Vi kolla på halva soundcheket , vi gick ut igen , så vätnade vi på nötens mor bror & sysster ..efter ett tag kom dem ..Vi gick in till lisberg köpte åkpass å åkte lite saker...Fick red apå att danny var efter os i balder :) ..Vi gick runt lite , sen fick jag red apå att danny åkte kanonen, vi gick dit stod lite där , folk kom ut ur kanonen å ba ''DANNY E DÄR'' -.- , wow..vi stod där , nöten å hennes syster å bror åkte kanonen en gång efter danny..Danny å stedan kom ut , HAHA (bilden) . v isa abra hej för han ville VERKLIGEN inte ha fans runt omkring sag , de märktes som faan , endå stod äckliga ungrar å blockerade honom ...Stackar danny..Sen gick han raskt med luva å brillor..Vi gick till scenen å kolla om våra plaster va kvar åså ..så gick vi å åt mat, första matsaken för mig underdagem , burger king -.- , blä..de börja spö regna å vi åkte lsibergstornet , jätte fin regnbåge :) ..Vi gick tebax till scenen å väntad epå allsången , så kom dom upp hejhoo , hade jöätte rba ögonkontakt emd erik på scen :) , jag gillar honom mer å mer..Hursomhällst, efter skiten skulel dom signera , orka ha aoutograf -.- har tpy 30 st , MINST.. vi gikc bakom scen så kom massa , malin å erica va där :)..Så fick vi red ap åatt danny å dom v apå hotellet , vi gick dit ALLA sprang efter oss , till och med hon i leggins å trosor HAHA , vi  satt å garva hela dagen , de ser fan sjukt ut  , seriöst...de va lixom trosor över leggins..a vi va på hotellet Nöten fick en 50 lapp av mattias..Så ewe va där , kära ewe , så svårt att förklara men hon e tyvär jätte sjuk, jag börjar gråta när jag ser på henne , sisst va de för 1 månadsedan hon var jätte smal , nu ser man tyvär bara skelett , asså ...de e så svårt att prata med henne , jag  klarar inte av att krama henne elr något det är hemskt...Jag hoppas jävligt mycket att det kommer bli bättre, hon är tyvär jätte smal , jag meanr de då...En tankte till Ewe:)....Vi snacka lite å så ,, kilalrna skulle keka , så vi gick hem...Kom hem runt ja halv 11 tiden ,,La mig , somnade...kl 4 ringd eklockan , jag va DÖD , orkade inte gå upp ...Somnade om :O , vakna en timem senare klockan va lite innan fem jag bara RUSADE uopp ur sängen , slängde på mig kläder borsta tänderna å rusa till bussen...Åkte till hotellet å mötten challe & nöten..vi va där ungefär halv 6 vi väntad ebåde på ewe å killarna...till kl 9 då kom finnen... STEEEEEEEEFAN.. haha han babbla nått på fin/svenska ,  fattade 0 förutom att dom skulle emd ett plan om 40m in...Innan dess kom mattias vi karamdes å sa hejdå ..Nöten va på toan å fixa sitt hår....Han skulle keka frulle...Så väntade vi så kom danny , gav oss pussar å kramades å sa hejdå..Så kom erik ..å ewe å hennes kusin..erik ba dissa oss :P , men dom hade brotom så jag förstår...VI sa hejdå å så där med ewe..Så åkte jag hem , lämnade nöten å challe på centralen =( ..Så åkte jag he m, va hemma vid 10 , var lite hungrig , had ebara ätit en sak på 2 dagar..ingen frukost erl så.....Eh a , somnade vakna vid 16 å kolla på tv å lite så..
Lajte bilder

                     Liseberg                                                    Flumride, vi blev SKIT blöta
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
      Lito & Erik Soundchekar                                       Blev en regnbåge vid lisbergs tornet
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
        Mycket folk vid allsången                                                        D.E.M
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
        SÅÅÅ snyggt xD                        ALLA sprang efter oss när vi skulle till hotellet(Ajrik)
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Nu gör jjag mat :)
LAAX, mums..ja jag försöker gå ner i vikt å jag e SKIT godis sugen , men jag köpte frukt , första gången i mitt lix :O , vindruvor å plommon , haha tål inte plomon men do me så goa :)..Så ja jag ska göra klart maten å så ..Sätter in bilder senare
LOVE
michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0