fakk allsång

hejho
eh , va en svääng på steaan idag , köpte en kooofta :D finfin..kom en chilla lite gick ut å chilla lite å blablabla..allsång så , jag va ganska glad :) , ajrik e SÖT..Så tills dom börja å gå till publiken ser de ltie ut som danny letar efter nån , men asså a jag brydde mig inte så mkt..SEN kommer han till ronja micks å alla..........KUL....för dom :)...eh aaa vet inte men jag blir lite störd : ) , skoj för dopm allafall--..jaja , vilma ska sova här imon , sen jag hos henne elr nått sånt va de , hennes mor åker till landet elr nått , så jag MÅSTE verkligen städa mtit rum ;O . ..så a de ska bli kul :D ..Aja ska nog städö lite... :)

hade gött allsång suger , är glad att ja inte åkte dit

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0