Dagem som igentligen inte borde finnas!

Hej!
har gjort INGET idag! ''rensat'' mina kläder i byrån , alal kläder får inte PLATS :o HAH , så typ skulel jag välja vad jag ska ha på mig imon så efter typ 30 min låg alla kläder på golvet igen..hmm a...Imon blir det fet chill , köper armbandsgrejs å a vi ska åka runt i lisberg hela dagen , FET skoj ,,Så annars idag ahr jag gjort inget , typ duschat plattat håret städat lite å så ..Å jag e fet godis sugen just nu , får inte äta godis föör mig själv...BLÄ,,, ska nsar lägga mig , uppp tidigt imon :P m så ska jag sen möta challe & nöten vid centralen, ni e så gay ...haha skoja xD ..Jo men de blir skoj :P
Harre gött , skriver nått imon kväll typ..Juste mattelito hälsa till mig idag :) , tack emma som hälsa <3
Godnatt
Image and video hosting by TinyPic
ser ut som jag e näck haha , har på mig tubtop :P

Pusshej
LOVE
michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0