Borås idag :D

Hejhej
har precis duschat å satt på mig kläder åså , ska fixa min skalle snart & packa..Drar iväg till Borås för att se EMD , bor på grand hotell :) , med Nöten&Lotten , eh a ..Igår va jag en sväng på stan med vilma , köpte en tunika som e vit  åfin haha :) , har på maj den nuv..Usch min mage kurrar och jag e hungrig men har ignen lust att  äta..tar min buss till borås vi 12 tiden och e framme två elr nått sånt..Ska bli jätte röj hoppas ja , har sett framimot detta ett tag :),,jagnöt&lott har planer på att åka till malmköping&sommarkrysset den 25-27 ,så vi  ska välja tåg å sånt och vi bor gratis på Scandic mohahah..Eh a , ska nog packa smink å tandborste å shit nu ..Ha en skit bra dag :)

pussmichan
(kommer hem imon typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0