Borås & Grebbesta = SKRIVKRAMP

Heej!
ett bra tag sen här ..Nu blirre skrivkramp , medans jag väntar på MAT...
Okej..
Borås i torsdag, jag va framme där 12 tiden mötte farima och vi tog oss til lstora torget där emma va :) ..Gick förbi hotellet och fick en chock ..JÄVLAR vad stort de va -.- , ahh ..Iallfall , PRECIS vid stora torget ser man göken , jag ba oj där e göken 1 sekund efter Oj där e nisse 1 sekund till oj där e hank...5 min senare OJ där e erik & mattias...Jag hälsa , sötisen erik såg at tjag hade klippt mig ...Jag gick maskerad med stora solbrillor och luva ,eik ba nämen *drar upp luvan* jag ba ''NEEEJ'' haha så kikade han å ba '' de e jävlit snyggt'' haha tack söt..Så mattias då hälsa på honom godag godag..Så hälsa jag på emma :) trevlig..Sen flaj , underbara litle mamma flaj , så härligt att va vänn med henne , har lixom .. aaa de va sskönt att få flaj kram å höra hennes skojiga skratt HAHA xD jag menar de :P..Eh a så kom nöten å lotten , vi elr a jag ville lämna min resväska på hotellet så vi tack dit , WOW säjer ja , sicket snyggt hotell , reception tanten ville luras vi ba '' a en exrasäng till rum 417'' hon ba  '' japp*skriver nått på tangetbordet* ..Och dej blir 250 kr :)'' jag be '' Öhh asså de står 150 på nätet '' hon ba '' eh a okej *skriver nått på tangetbordet* ja ni får de för 150'' eh a okej , personal 1-10.... MINUS 0,000000,0,0,0,0,0,0,00,,003 ..Vårt rum WOW  säjer ja , så jäävla snyggt asså ..Fet , vi stack till torget satt lite , så gick vi å keka ..Vi sat tå åt då hör man dom soundecheka , yeaaah fun ...Vi stack dit å kolla lite granz ..STEFAN E SÅ JÄVLA SNYGG....eh a sen typ drog vi til hotelelt ..sen til ltorget , så drog jag å Emma til lhotelelt där ser vi erik , KRAM på honom sådär...så sätter vi oss i soffan så komerm danny  ,han går över oss båda jag ba ''*hosthost*'' han titta på mig å ba *''hosthost''*..Så snacka do memd en liten tjej , dom prata typ om eh a kiss xD å sånt , visste inte vem hon va ...Satte mig vid datorn srkev på bdb ' 'sitter på hoelelt nere i lobbyn med erik & danny och dom snackar konstigt med en tjej'' ..Så kolal ja lite grejs å nätet dannys gb å så ..15 min senare komemr matte , til ltjej ..vi sätter oss på soffan å mattias vinkar ivrigt , HEJ,,,..Ehm Tar de här å nu , stort misst tag av mig att skriva så om en tjejen som ja inte visste vem de va , hon hette viktoria fick jag veta och har problem med hjärtat =/ , absolut ingen mening å jag fattar dom som e sura på mig det är helt okej för jag erkänenr att jag gjort ett stort misstag..förlåt..
Ehm , sen så kom entligend anyn å sa hej å krama å fråga hur läget va , jag såg deppig ut..så had eja tagit av mina maskerings brillor han ba '' va e dina brillor'' jag ba '' i fickan'' så gjorde han nån minn...Sen drog vi till torget , satt där i 1 timme typ , så börja själva saken, så va de en timme till EMD skulle sjunga...Dom kom upp på scen , fet glad va ja :) , blickar hit å dit ...Så blev ja sur ( något som jag inte tar här) , erik såg de å ba sjung '' Give me some time to leave it all behind '' okej ingen fattar förutom jag avrför ...Där blev ja glad :) tack erik...Juste , en liten fotograf stod å hängde vid mig hella tiden , tog kort å så ..De slutade att de kom ut 2 bilder på mig i borås hemsida -.- ,,,,oKEJ..danny hoppade ner från scenen 2 meter , OJ han ramla , stackarn :( han typ låg där i 5 sekunder....baaabi...Giget va klart , dom va sjukt bra..Tanten som höll skiten va så jävla osmart , hon ba ''NU darar EMD til lgrand hotell'' DAH eh ursäkta jag bor där..haha nä skoja..Vi drog självklart til lhotelelt ( VÅRT HEM) , åkte upp , 4 våningen de va fullt emd folk , ser flaj å skriker '' FLAAAJ'' hon ba heeej jag ba '' där komemr dom'' så kom dom ..Jag å nånmer minsn inte vem åkte ner , i hissen hör man AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ...okej reeelaaax...Kom ner , killarna hade åkt upp ...Två tjejer ställer sig vid vårt hiss ( man måste j uha kort för att åka upp) hon ba '' kan jag få åka upp med er...Jag ba ''eh....nej'' hon ba '' jo snälla jag kastade upp mitt armband på scnen och nu vill ja ha tebax de''..Jag ba '' Men...' så kom personalen å ba '' släpp inte  in dom som inte bor här'' tack :)...de va fullt med folk vid hotellet ..Åkte ner till lobbyn för att hätma ett till hisskort..Träfffar Linda & Wiskas :)...Åkte upp chilla lite..Så skulle vi till 23 giget ..gick dit tappa farima :( hon åkte inte upp med oss i hissen så de blev itne bra..Ba emma , kom in på nattcluben stod där , emma gick :( ...Så stanan vi kvar , gick frma tiill mini scenen , jag stog längst fram när en äckel pedofil gick så kom en jävla snobb å ba knuffa ut mig , att vuxna e så jävla omogna hel seriöst..EH jag e inte klart...Stog bakom Linda & Carrå så kom dne pedofilen å börja jocka på Carrå , hon drog back honom å ´han ba fortssatte,,,NORMALT..så börja snbben igen..Han knöa , Linda sa till honom han ba '' jag slår inte tjejer'' nån sekund senare '' PAFF'' lidna fick en äckel knyttnäve imagen å tappalufte..Ehm vakterna va har man dom tilL? JO som pryldnar på siderna *HOOOOOOOOOOOOOOOST*de va fet bråk , så slog han till henne igen så va de en tjej brevid carrå som då åkte ut fårn längst fram pga snobben , Tjejen fick damp på carrå å linda å snobben stog å skrev på varandra , Tjejen börja slå linda dra henne i håret å allt ..Så sa nöten till tjejen ' 'de e inte hon det 'r hon som knuffas'' Tjejen kom till killlen börja slå honom , dom hoppa nästan på varandra folk full ta isär dom ..Någin vakt? NEj dom står i sidan som pryldnarder...Efter 10 min då bråket va slut DÅ kommer EN jävla vakt jo vad gör han? , han tar snobben..efter 5 min e han tebax å säger till Linda '' VAKTEN ÄR PÅ MIN SIDA'' ..Asså sånt tänker ja inte om '' vuxna'' helt jävla fan seriöst , FY-FAAAN...Giget va okej SJÄLVA pojkarna då  , fårn att stå näst längst frma va vi längst bak -.- NOOORRRMAAALLT.....Eh a , vi stog å killarna ba flög iväg .. va fna tog dom vägen?...Eh a iallfall stog å vätna på dom kanse 20 min så drog vi upp till hotellet...elr vi va i hotellet men själva hotelelt xD , åkta till deras våning å snacka , jag va helt trött så jag va död ....Vi gick å la oss..Vaknade 5 och gick ner till lobbyn..Så kom matte , börja snacka :) , så erik som sa hej , det gjorde min dag..ingen fattar förutom jag...oh de rimmar...Så ba kom åkte carrå & Linda hiss med danny han ba '' jag hörde allt ni sa igår '' ehm ..Han ba gick förbi oss , jag trodde han av sur för att vi snackade igår kväll(jag sa inget) ..så a..vi sa hejdå , gick itll hotelle rumet å somna , vaknade kl 10 typ , jag å challe såg EMD bilden kvar..Vi gick ner till lobbyn ser 2 ''emdfans'' merika elr va fan hon heter jag ba '' asså vänta rni på emd?'' hon ba glor på sin kompis..Jag ba '' vätnar ni på EMD'' så säjer dne inget jag ab '' Eh dom har gått .....och ni väkar itne kunna prata''' EH orka hålla på så -.- ......Tog tåget hem , somnade , hemma i götet gick hem  åsov..tack för borås då :)
under som dagarna gjorde ja inget faktist...
Nu ska jag äta :P
skriver om grebebstad snart :)
pusshej

Kommentarer
Postat av: Emma

Ofta att man inte säger något?? xD

<33

2008-07-22 @ 19:20:27
Postat av: Rebecca

Najs blogg :D :D



Kraam<3

2008-07-23 @ 11:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0