Tredje advent

Wooho för tredjeadvent , 10 dagar kvar till jul , och 13 dagar kvar till my b-day ..Tycker de känns bra...Skola i morgon , käns okej , sissta veckan i skolan sne jul lov , kan inte fatta de , allt går så fort ...I hel , elr igår , sovde vilma här ,vi övade på en uppsats om Miljöpartiet som vi ska redovisa muntlig på torsdag , lycka till för oss...Sen chilla vi ba å snacka skit mohahaha..nä skoja ..Så idag typ på dagen gick hon hem , så har ja bara kollat på tv och suttit vid datorn ..Chill , ska nu nsart ta ett bubbel bad och sen kolla på svenska hjältar..Hmm , jag e lite glad för jag har fått Godkänt i matten till gymnasiet , YES , ett G bara,  illa , men jag skall höja till sommaren , som fan , vet också att jag fått ett VG i bilden , till gymnasiet , NU får jag bara hopaps på bra betyg , e säker på att jag får IG i kemi..Imon får vi våra religion betyg också , eller jag iallfall , hopaps på ett VG , tycker det gått jätte jätte bra i religionen iallfall ..Hm veckan som kommer , då blir de öva på Miljöpariet skiten , eh Läkaren på tisdag , JULKLAPPSHANDEL, woho har köpt inga julklappar och jag tror vi skall ge varandra julklappar på avslutningen som vanligt :) , ialflall Jag Linnea Sabina & Vilma, the gang över hela världens , bara så du vet...

Nu ska jag bubbelbada

Ha en treeeeeeevlig kväll

WOHOOO FÖR KEVIN BTW , träffar honom på Onsdag :D

PUSS&kRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0