Torsdaaag

WIHII
sissta dagen  i skolan , de var helt okej , typ slapp dag  , cheka in till stan med Annie Linnea & Sabina , kul de , köpte julklapp till barnen ..elr a dom då..Annie va med en liten stund ba , sen när hon gick käka vi donken..Äckligt men nabbt och billig moahah ..Vi skutta över hela stan shalala , när vi var inne på Kapphal för Nea&Bina skulle köpa julklapp till deras mor , haha så kul va de , vi typ gic kvilse först i underkläderna , där stod de typ barn som va konstiga , sen såg vi vår gammla gammla engelska lärare som e jätte rund , och hon ttvigna oss sjunga en jätte ful låt på engelska HAHAHA så vi börja sjugna på den , sen kom vi typ in på udnerkläder och den minsta stoleken va typ X X X X L  , jag å linnea typ prölva massa saker och skratta jätte mycket och typ pissa på oss , sabina skämdes jätte mycket haha , lille sötnos..Sen gck vi runt så begav jag mig hem , lycklig , Mina biljetter hade kommit & Dannys spa julklapp :) , glad e jag , nu är kl då kvart över 10 snart , jag ska upp 7 imorgon och ha avslutnign kl 9 *suck*  , nu ha rjag duschat , mitt hår e blött , msåte torka och sen ska jag platta håret , ehm då kommer jag nog vara klar mycket mycket sent , men äsch ibland blir det så..höhöhöhöhö  får nog föna det liite...Jaja have a najs lajf


Miiichan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0