Streeess

Okej okej okej , jag skall andas lite ja...Phuu...Skola först , hm omnade av att göra läxan igår ungefär kl 19 om jag minns rätt , vaknade typ 10 av att alla mina lampor och min tv var på , öh öh öh, gick upp släckte dom och sov..Vaknade idag mycket tidigt, 06:12 , wohoh exakt , gick upp, letade lite kläder , hitta en snygg sak , hoho fick bli mammas tunika som är stooooor men jag satte ett bälte på och de blev ganska snyggt , så fick de bli långkalsonger mohaha , ser dubbelt så fet ut..kl va typ kvart i sju tog ett glas oboy och satt å stirra i väggen , sen ringde mamma i telefonen och sade att eddy skulle gå upp , jag hade inget bättre frö mig än att titta på TV..Klockan blev tio i åtta och jag begav mig till skolan , hängde av mina kläder och gick till bildsalen där vi skulle ha bild i 2 timmar...tiden gick nanan , sen hade vi kör/musik i 2 timmar efter som det är julavslutning och vi måste öva öva...Lunch , jag och linnea stack hem till Karl , eller ja han var ju självkalrt med , han hätade sin Gitarr sen rusa vi tillbacks till skolan och satt och sjöng i korridoren , hm vi sjöng bland annat ronja rövarlåts låten , sen där mattis och borka bråkar , då skriksjunger jag allt va jag har '' MAAAARTIIIIIIIIIIIIIIIN SER UT SOM EN SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT'' , då kommer vår teknik lärare martin , ops ops ops , han blänger och sticker där ifrån..FANDÅ de skulle bli mattis och inte martin ..Well well , sen hade vi bild igen , vi såg på film och fick äta godis , jag somnade , tyvär...Sen va de JULFEST , ihh de va ganska kul , Billy(engelska läraren) Karl(han i min klass) någon till i 10an , och två till i gymnasiet dom spela massa rolig musik , KARL var super duktig tycker jag , han e så JÄVLA grym på gitarr, då menar jag SKIT BRA, de va fett coolt, detta visste jag inte om..Duktigt av er alla..sen blev det ficka , peppar kakor , klementin och Aladin/paradis choklad och självklart JULMUST, jätte mysigt ..Efter de stack jag hem , ont i ryggen som fasen tar posten , två brev till mig..Hemma och nu sitter jag här , skall göra uppsats nu egentligen vilket jag ska göra , ska bara kollla julklapp till bror min på nätet , eh han skall få en MP3 spelare..Jaaaa-aa? , vad kan man säga mer? , Imon e de torsdag, uppsats saken skall redovisas , städning i skolan och JULKLAPPSHANDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , ska ba köpa till Linnea sabina & vilma just då..Sen avslutning på fredag , kul det, lördag blir de eh , minns inte....

Nu skall jag ha annat bättre för mig än att sitta här..BTW en vecka kvar till jul & 10 dagar till min 15årsdag :) , happy birthday kul att dom sjugner de på reklam nu , tacktack passar perfect ..Dannys julklapp är i allfall bokad nu , spa , hoppas han blir glad ,sen skall vi skääänka pengar på hans namn till skolbarn i Etiopien...


Tack å hej
/Miiiiiich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0