Song o gram från Danny

Tjoheej
usch jag mår  inte alls bra , har typ suttit å gråtit hela natten..nä men jag mår jätte illa å de känns bara som om jag skall spy...Så skulle jag på bio idag med vilma men ja det blir ju inget av...Satt och skrev uppsatsen om religionen igår , shit 6 timmar för ett och etthalft A4 papper jag hoppas jag får VG ialflall annar kommer jag nog gråta...En ltien skoj grej det är att Aftonbladet har en song o gram tävlning , käraste Danny kommer till dej och din vänn och sjunger , det är imorgon eller på Onsdag , WTF!??!?! vilma fyller  år imorgon :O , hopaps inte hon läser detta  , men jag har fasen anmält henne ,, hur bra är inte det? , hoppas verkligen det blir hon haha , nu är det abra å sitta och vänta på ett samtal , haha nä men vi får se , hoppas hoppas 


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen2008/article3924962.ab

//Mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0