Min födelsedag

Helllllllluuj
igår fyllde jag 15 år ;) kul de va , fick en laptop , jag e såå glad ,sen fick jag två koftor och underkläder , sen har pappa presenter till mig kvar , har inte hunnit träffa hnom helt enkelt..Jaja sitter emd datorn här och nu på sängen , de e collt tycker jag haha , sen e dö snygg och har inbyggd cam och allt haha , sen är de typ windows vista på denna , de ahde jag inte innan så det e lite annelunda , men mkt mkt mkt bättre ..Ååååh tack alla som sms ring och skrivit grattis , gulligt : ) , nu ska jag kolla gymnasium trorjjag , aah vet itne avr jag vil lgå :/


michan


Kommentarer
Postat av: julia aka nöten svarar

:) detsamma!! tack.

2009-01-02 @ 23:43:38
URL: http://nnuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0