Hej kära Tomten

Tomten tomte , tack för att du finns utan dig ingen jul...Jag har varit en snäll flicka i år och här är lite saker jag verkligen önskar mig :

Laptop
Digitalkamra
Björn Gustafsson DVD:n ''' ett lifs värk''
Christina aguileras parfym
Vitt påslakan med små blomor (röda elr svarta)
Väska
Svart adidas tröja med guld på baksidan
En grå kofta
En grön kofta
Plattång ( DEN MÅSTE VARA BRA )
Underkläder
Lips spelet ( till Xbox360 )
Överaskningar
Smycken
Moneys
Filmer
mascara
Linnen/T-shirts med tryck på  ( inte svarta vita elr gråa)
Cajate mössa


Det var nog allt som jag kommer på , tack snälla tomten  , detta önskar jag mig på både min födelsedag & julklapp då , sen önskar jag att alla har en trevlig dag hemma :)

PUSS PÅ TOMTEN

Kommentarer
Postat av: Anonym

FYYYYYYYYYYYYFAAAAAAAAAAAAAAN vad löjligt av dig att önska dig massa shit som du inte ens behöver , en adidas tröja, märkes kläder, tänker du inte på din omgivning eller? , LÅGT AV DIG

2008-12-17 @ 17:02:16
Postat av: Michan

Okej..Jag önskar mig det , det betyder inte att jag kommer få det :), du får tycka som du vill fritt land . Jag tänker på omgivningen och jag har själv släkt som bor i fattigt land ( Cuba ) , och du vet inte direkt vad jag/min familj gör för folk osv , så jag tycker mest du slösar tid på saker som du inte vet om :)

2008-12-17 @ 17:08:17
URL: http://minemane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0