Hej folket

Ahh min hals är inte okej..Säg inte att jag börjar bli sjuk , då kommer jag nog gråta...Jaja idag är det söndag , har emst sätt på TV som på varje södag , slapp dagen min :) ,,Iågr var det lördag , åkte in till stan med mamma , halväggs ångrade jag mig så jag hoppa av bussen och åkte hem..Skulle egentligen köspt julklappar och ett par jeans men nej , det får bli imorgon...Så ja som sakt imorgon ska jag först sova , sen fixa en sak , eller ja hela dagen sen senare på kvällen ska jag köpa jeans med mor min , och förmodligen ett linne..Sen på tisdag ska jag och Annie äga fett ..Och ja det finns inte så mycket emr att säga..Vi har fått våra betyg , asså usch jag är inte nöjd , blir arg för jag hade verkligen förväntat mig ett VG på musiken religionen och samhällskunskapen  , endå får jag G , ÄVEN om jag får högre prov resultat än Sabina och vi typ lyssnar och skriver ner på lektionerna (vi sitter brevid avrandra) och jag ställer frågor lixom och allt , så får hon VG och jag G , det är så orättvist så jag ska klaga ,vi får nämligen det och om lärarna förstår oss så höjer dom det...Men a , min layout, ohfyfan , fatatr inte varför jag inte orkar göra en , kan iförsig göra en jätte fil snabbt , nu? , a de får bli så :)


Hejsvej
Mich

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0