GOD JUL!!!

GOOOOOOD JUL TILL ALLA FRÅN MIG
hoppas du får en skit bra jul , jag har redan fått de så bra att det inte är sant...
Gårdagen var jätte myyyyyys , skriver om det ikväll då jag fått bilder och sånt , Danny va lika trevlig som vanlligt :D , lyckades träffaa honom på juldafton också , eller idag då , kl halv 1 på natte n, haha , de va en fin klapp..Jaja säger itne så mycket mer , öppnade två klapapr när jag vaknade , fick en Digitalakmra :D , en canon med 10 megapixel , WOHO , sen fick jag en vit t-shirt med knappar på , en jätte snygg river island mössa , och 3 jätte gulliga strumpr , TACK MOR , öpnnar resten sen


GOD JUL
//mich


Kommentarer
Postat av: Anonym

god Jul!

2009-01-12 @ 13:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0