Gårdagen

Okej igår då..

Jag vakande 9 och var trött som bara den ..Jag segade lååångsamt och sket i frukost , tydligen gick tiden snabbt , öhm a så jag skutta iväg till bussen , och in till stan för att möta emma ..Typ 20 i 11 var vi i stan , det var tomt på scenen och vi tänkte gå och köpa dannys skiva men den fanns inte..Vi satte oss vid scenn och fixa danny ''presentbok'' lite...Flaj  ringde och sa att hennes tåg kommer om 20 minuter till centralen ..Vi gick till centralen och träffade henne ..Hejhej på henne , jag såg att det skulle anlända ett tåg från sthlm om 10 minuter så ja vem vet aknske var Danny där..Tåget kom och ja tydligen var det bra att vi var där för Danny gick av , han såg lite trött ut men var söt , kram på det , vi pratade lite om vad som skulle hända under dagen osv...vi gick runt i centralen så kom danny igen och frågade om vart ett hotell låg , så vi gajda honom lite..Vi särade på oss och jag och emma begavoss till Burnnsparken för att träffa Annie , hon va seg , efter som vi hade lite pengar kvar till Dannys julklapp bestämde vi oss för att köap något i sissta minut , vi gick in till bokhandeln och köpte en asiatisk/thai kokbock , sen träffa vi annie ,så åkte vi till centralen , där fick vi stressa på spårvagnen och där kom flaj celia nöten&hennes bror på , marcus oxå......Sen tpy åkte vi en hållplats så var vi vid binolott oför danny skulel soundecheka , sen orka vi inte stå där så vi åkte till stan igen , så sjugnde sonja , sanna & shearly /stavnign) där och sjöng , vi köpte dannys skiva och knökade oss längst fram ..Sen va de typ 40 min kvar , sen kom han upp :)...GLAD! , han sjöng Radio , tokyo och if only you..Efter de ställde vi oss ikön , vi kom upp och han säger ''heej michan'' woho hej på dig , så fråga han typ lite grejs , sen skriver han sås äger han '' spachiba'' :) , gulli unge, sen frågar han om upepsittarkvällen , och ja där ska vi vara, sen säger han '' hejdå mich'' ja hejdå själv , efter de stack vi till donken och käka, fy jag spyyyyr , jag krävde en liiiten pomesfrites men fick en jävla stor , så annie fick alla moahaha , jaja vi gled tillbaks itll scenen , jag va illamånde..Så sluta danny signera precis så vi stack till centralen och hägnde där i typ 1 ½ timme , vet dock inte vf , sen så bestämde jag och annie oss för att åka till bingolotto , så vi sa hejdå till alla och gick til lentralen och tåg vår spårvagn..Väl framme så säger jag mammas namn så säger tanten i receptionen ba '' nej de är inte ebtalt'' jag ba WTF?!?!? mamma betalade för minst 3 veckor sedan , ringde mamma och mamam blev lite upprörd för vi har lixom betalat , eh mvi pratade emd tanten och hon skulle kolla upp det men vi fick gå in så länge ,..Vi fick våra lotter så fick vi fika , Glögg och pepparkakor ..Vi satt där i 1 timme och 20 min typ  , sen var det insläpp , och tack å lov hade hon fixat och sätt at det var betalt..Vi kom in i studion , litet som fasen , och vi hade typ bästa platserna haha , vi såg precis ner till danny ..Så kommer danny in å han såg att vi var där och vinkade , så började det..Lalal kul , tiden gick , det var lång paus , vi fick nån jävla äckel macka oh skumtomtar..Under sändingen sa dom inte att man får inte peta i örat , inte peta i näsan (efter som dom kan filma)  och inte ha mobil på sig ..Hm tpiskt danny , Han peta örat och hade mobil och smsade haha  , jag satt och garvade åt det..Klocan slog över 23 och det var jul ...Sändingen slutade och vi gick itll danny , han vörjar med att säga god jul, sen prataade vi lite , han sa att jag hålelr på att försvinna , att jag måste äta :/ , tänka säg att han la märket till de..Jaja vi pratade ltei så fick dom brotom för dom skulle hinna med ett plan , vi fick lämna över SPAET snabbt som fasen , och tyvär hann vi inte lämna det andra , men han fick det och skulle öppna det på planet ...Vi sa hejdå , annies mamam kom  , hon körde mig hem , väl hemam blev jag arg för min lillebror hade tagit in sig i mitt rum även om jag låst ..jag la mig och somna på sekunden...Tack för denna underbara dag..


    



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0