Chocktillstånd

Gomrron får man säga då..Jag vaknade kl halv fem idag så jag e skit pigg , dock somnade jag typ kl 19 igår :O , men ja , har hunnnit platta håret sminkat mig välja kläder ''lungt'' och sånt...Igår va de tisdaag , första dagen i skolan denna vecka , för vi hade studiedag i måndags och jag spenderade min dag genom att inte göra något..Igår va de skola , kom försent för jag försov mig , när jag kom till bildsalen så typ va läraren också försen så jag kom i tid , Vilma & Sabina var sjuka men Linnea var där ..Efter som det var första advent dagen innan så brukaar vi på skolan typ alltid tända ljus å typ käka pepparkakor och dricka te elr saft haha , så när vi började så läste Lena ( Bildläraren) en ''saga'' jag somnade typ , alla låg på bodet och var typ döda..Sen kl 9 skulle de bli pepparkakor och te ..Jag och linnea gick upp till vårt klassrum och städade för d evar så stökigt , sen när vi går ner till bildsalen igen hör vi typ angelina skrika '' ANJA?!?!'' så kommer vi in så ser vi bara hur hon faller ner på golvet..Så ligger hon där å krampar , elller rättare sakt epelepsianfall , så läskigt, min lillebror hade de när han va liten så jag e ganska van , men de var endå läskigt så jag ba stod där med öppen min å Lilian tog min hand å drog mig iväg till korridoren ...Anja ahr verkligen olyckligt liv , förlåt , men hennes storebror dog förraveckan , och ja ...Så låg hon bara och krama fortfarande när jag var tillbks..sen slutade hon , så låg hon bara framför min och Linenas plats ,sen vakna hon till å typ va jätte pigg..AHH läskigt...Inte nog med det så skriver alla lärare gymnasium betyg till alal i min klass då , shit jjag e så jäkla rädd , tänk om jag får IG i matte svenska och engelska , då ligger ja jeffla ådligt till..Oj nu blev det ¨ångt..Men ja choktillstånd e jag i denna morgon , fick ett mejl av en viss person , jag vågar itne öppna det , mina fingrar darra å jag bara gick runt i alla rum..Ska be Linena och dom läsa det i skolan..AHH jag e rädd...

Nu ska ja käka om jag får i mig nått

Ha en braig dag ;)
Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0