yeah

nu e  jag fri fårn sjukhuset.. haha elr fri å fri im home :D ..snacka med linena i telefon typ mkt nyss..Haha igår kväll typ halv 12 va de nån som ring aå jag svara å så vade nåra som typ babbla skit konstigt..å dom ba '' vem e de'' jag ba asgarvar ihäl mig så ger ja luren til leddy å han åh man ska aldrig ge telefonen till honom -.- , så börja han snacka as mkt å så typ sägerd om i luren a '' ka njag snacka med michelle '' eddy typ NEEEEEEEEJ jag ba ursäkta kantjag få luren..å eddy typ dampar ihäl sig , å så låter dde som eddys kompis fredrick så jag orkar itne bry mig å går in i mitt ruum...SÅidag säger linnea att de var Arvid å hans kompis Markus , ehm jag typ dog 3 gånge ri luren när linnea sa de ..Men ooooookey...Imon e de iallfal lrix i göteborg...ingen e hemam så har ingen att gå med -.- , damp..Men okey EMD är inte där vilket suger väldigt storrt...men a man bli skoj iallfall..Nu ska jag gö nått

tack å hej miiichan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0