Vissa är lite udda....Som jag

yeaah ..Har nyss varit å köpt en SOLO tidning , ska sätta i örngott elr avd de heter i tvättmaskinen sen nu snart ska jag gå ner te affären å köpa pöpcorn å bara tade lung å läsa en tidning...Ehm a
 
jag är som jag är å jag brryr mig inte ett jävla dugg om vaad folk tycker om mig..Fast
jag kan ta åt mig saker lätt :P , men de e alltid nån som får bort dom..Så ska jag tilläggaa
folk som ändras på en sån kort tid , tummen ner till de..Jag orkar inte anstränga mig till sånt
att försöka fixa allt , jag orkar inte de .Personer ändrar en gång , men 2 gånger på en kort
tid de går inte ..Jag fattar inte vad vissa tänker men just u t'ner jag gå å fixa pöpcorn ^^

Ha en bra dag
love
miiichan


Kommentarer
Postat av: Lisa

:d vad tycker du om listan på min blogg?

2008-08-02 @ 15:01:44
URL: http://dundernalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0