Vem som slår sisst! och Way out West''

haha jag å min bror gör en liten sak som vi gjort nu ett tag..Vem slår sisst trorja de får hetta..jag slog honom , så slår han mig så slår jag honom å så den som slår näst sisst förlorar så vi slår å slår å slår å slår å de e skoj hahaha ..Jaja , somsakt ska KANSE på way out west på lördag elr imon...Fast den gubbe nsom ska ge tickets har inte vilmas far fått tag på ...hmm.. inte bra...förra året fick vi en biljett för att vi frågade så sent , men nu frågade vi typ i början av juli å endå inget svar..Men jaja , inte föra tt man vill se nån speciell artist med Lil Kim är något som gör att jag blir intreserad att gå dit :D ,SÅERE...Jaojao , nu ska jag typ städa å sen typ göra något skoj :P , elr nej kl e ju 19 -.-
jaja städa behöves ;)
tackå h ej
miichan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0