stan

Yeah
va en sväng med Vilma idag på stan..Mötte flaj och fic ktillbax min mobil :D , MEN simkortet funakr inte å jag klara inte av att ha halebop för de suger så hårt..De e dyrt 1 , man SMSAR INTE ens gratis till dom som har halebop...okey de jag menar är SKAFFA ABSOLUT INTE HALEBOP ...Så de får lbi något annat bra :D
Jaja vi va på stan , typ kolla lite kläder å blabla..Så stack vi å åt sushi och de smakade mkt  gott :) . ..Så gick vi runt lite..så kom vi till typ , ehm nära biopalatset då vi går ut ur en affär å ser en tant som skriker '' NEJ'' vi ba kollar på varandra å gapflabbar..så gick vi lite..Tanten va framför oss å skrek ''NEEEJ'' ..guuud..vii bästemde oss föra tt se var hon fick men jag va tvungen att gå till en affär å se om de fans en rolling stones tröja (A) , men icke sa nicke..De fanns de inte , så vi svänge upp mot en bake där ser vi tanten igen..Å shit jag kunde inte hålla mig för aatt skratta as högt..ursäkta..Mne vi gick mot järntorget å tanten fick oxå där..Till slut stannade hon å sa'' jävla skit ungar , jävla svin ..vdkgmd,g..jag ska gå till skogen och skjuta er med pilar'' då började jag gråta av skratt fyfan vad läskig hon var...men vi gick till järntorget å så hörde man hennes fina skrik..Så satt v där lite å så åkte vilma med sin spårvagn på jag med miin...jaja

tack å hey
/mmiiichan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0