Sjukhuuset !

åhhj ga e skit jäkla åh jätte trött å jag ska till sjukhuset för att gå på så kalalde ''undersökning'' typ vikt läng å ta massa blodprover ..det  är inte typ stick i fingret utan sån som man får på armen = S , inte mysigt de ska jag säja men jag e inte OOOOOOOMMMMMMGGGGGG rädd efter som jag ahr gjort detta i typ 3-4 år? så nu e de dax igen , har inte varit där sen vår å de e för att jag mår bra : ) å inte dåligt..Sen kanse efter de åker ja in te stan med en kompis å tittar på JEAAAAAAAANS måstemåstemåstemåste ha nya...Juste chattade med bäbisen Segerstedt igår , mktmkt glad blev jag  :)
nu ska jag äta frukost, usch har ont i ryggen
tack å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0