rixfm växjö

usch nu har jag inte skrivit nått om de så jag gör det nuuu..
Okey , tog typ ett tåg tidigt på morgonen mot emma å där blev jag upphämtad av hon å henens mamma..vi tankade bilen gick å köpte pennor sen åkte vi mot växjlö , precis när vi ska åka , på med radion '' Ivbeen waiten for my luck to turn for my heart to burn agian'' haha -.- kände jag lixom , bra början på dagen , inteokey..Vi åkte å åkte å jag va typ halv död å så  jävla trött ..Sen typ va vi framme i växjö efter 2 ½ timmars bilresa, så åkte vi till vårt hotell , Elit något och typ gjorde inget..Vi fick till scenen å mötte Ida frida vickan & Sofie å på vägen träffade vi Carrå och Emelie ..Så tog vi våra platser som blekingsflickorna(ida frida å dom) hade passat..thanx..

         
Så chilla vi vid scenen massa å typ gick runt lite..Snackaå typ a inget mer , sen gick vi till hotellet och chekade in , inte världens finnaste htotell ska jag säja , men de a okey endå , typ ganska öde men bättre än typ hemma xD ..Så va jag tvungen att hämta ut pengar på baknomaten efter som vi skulle käka...Så vi letade efter en bankomat å typ hämtade ut pengar å så..SÅ gick vi till donken , elr PÅVÄG till donken å typ gick igenom ''stan'' *hosthost* de va typ affärer överllt å propp med folk så säger emma '' ERIK'' jag ba '' men vfan sluta'' för hon ahde sakt så innnan¨så e de typ alltid men de va sant erik & stefan va inne i Telia butiken så vi gick in , erik får syn på oss å går fram till oss å kram å hälsar ...Vi står där å snackar så frågar han '' Vart bor ni då'' jag ba '' på nått Elit hotell som lägger typ där borta *pekar mot kassan* haha han ba '' hur fan har ni rådatt bo på hotell varje vecka ? '' , vi ba *knäppt tysta* han ba aha e de era föreldrar som betalar vi ba aa..Sen babbla vi lite så ba ''Och hur gammla e ni'' jag ba '' 14'' han ba aha såhär..så typ fråga jag nått cp så sa han att han ox¨bor på Elit hotell som har jävligt mkt glas rutor över allt(vårt va typ bara av glas xD) så vi typ yeah va kul :D:D..Så typ ''Men ska ni hänga med på efterfesten sen'' vi ba glor på varandra å typ tysta i 4 sekunder ..Hnab a'' nej jag skoja'' vi ba haha okey typ så börja han typ prata om mobiler å typ komenterar massa å blablabla ..Så sa vi hejdå å blabla..SÅ stack vi å käka på vårt hotell...


Jaja sen iallfall drog vi rutn ltie här å där , så gick vi till scenen satte oss å killa , de börja spö regna å EMD började soundecheka , mkt trevligt , alltid jävla fuck problem med platser , folk ahr sån jävla damp å fattar exakt noll , tyvär ..Å a blabla..så typ soundechekade sibel , mohaha..Så typ a ..(tog inga bilder på EMD ba på hon där Anders elr Andreas )
                
Jaja så signerade EMD..så vi bestämde oss för att blekings flickorna gick först å vi passa platserna å sen typ skulle vi gå , så dom stack å folk typ dampa :)....Så va dom tebax å vi givk itll signeringen....Ställde oss i kön som va typ 100000 meter bakot..Så ser vi en man som typ ser mkt uda ut i typ nånsak på huvet med en HUnd plats byxor å a han såg inte oeky ut , som en terorist typ å vi ba '' HAAH han komemr säkert bomba rix elr nått , kom så åker vi hem'' åå typ flumma as mkt...Så typ närmade vi oss pojkarna mer å mer...SÅ e erik den första som ska ää signera'' så har jag flaj i luren oxå , så kommer jag till erik å ba HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ å typ fårga jag om de  va vårt hotell dom bodde på jag ba '' bor ni där *pekar* ? han ba '' VAAAAA?'' jag ba bor ni där? tyyyst..Han ba bor min mamma där? jag ba slår mig i pannan å typ a så e flaj i luren oxå å säger något...Så typ står jag å erik å diskuterar där om något han inte fattar ..Mycket sötis ...så ger man mig en ''hjärt'' choklad , mkt gott :)...Så kommer matte å jag typ snackar med flaj såhär å typ hör på vad carrå säger till Danny å så..Så bara typ tar han pennan i mitt ansikte å duttar , a tack , så skriver han hans aoutograf på min kind , å typ high fivar med mig på samma gång jag typ stårå snckar i telegon med flaj , glor på danny , å typ fattar noll med erik ..Jag typ inte blev ltie galeen..Så typ kom ja till danny då å hälsa å ba '' flaj vill snacka emd dig'' såsätter ja min mobil på mordet å han ba ''vem e de'' jag ba '' flaj'' så kolalr han på min mobil så e de en bild på honom å flaj efter som flaj var i luren ..Så typ ropar han '' FLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ'' jag ba :O ..Så säger ja '' men hon vill ju snacka med dig'' han ba '' jag jobbar'' aha täntke jag å säger '' men bara snabbt då'' han ba jag jobbar''..Men a okey..så säger ja till flaj '' hörde du'' hon ba '' va de danny ? '' ba ba aa..så läggger jag på flaj å precis när jag ska gå får nsigneringen säger danny '' Michan , jag vivste inte att du va från cuba och ryssland jag ba ' 'nä'' haha å så han ba '' han va coolt , snackar du spanska?'' jag ba '' näee'' han ba rysska då? jag ba mm han ba gud vad coolt å gör världens största leende å kollar på mig helt glatt å jag typ dör , å blir helt glad för han ba stirra å åh damp..så sööt...
                     

Sen gick vi till scenen å klockan va typ 6 så de va en timme tills de började , folk börjar tränga redan så jag tänkte att de skulle vara kaos på själva live saken...Jag carrå & emma gjorde ett lakan ssom blev skit snyggt , jag e så jööövla smart att jag skriver E:et åt fel håll -.- , men de fick bli 3MD BREAK A L3G mjaow michan 3mma , mycket snyggt säjer jag bara , så var vi alla pepp , as pepp å snart satte de i¨ång :D 
                        
så satte giget igon , först ut var ramsells....Ganska bra drag , sen typ andreas å typ star pilots sen typ BWO sen typ sibel å  sisst ut EMD, FASEN va bra drag de va , vi var helt jävla crzy asså , fyfan bästa rix ever :O , så jävla grymt asså.....Men drog vi te efterfesten , stod utanför , så kom EMD alal va helt jävla galna å typ hoppade pådom å jag typ satt å kolla erik i ögonen å han såg förskrekt ut , alla tryp AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH när EMD kom ut ur bilen..men vi satt där i typ 3 timmar så kom nisse & hank HAHAH flaj skulle snacka med nisse , å hank t typ fatta nada å ba glodde å sa inget till sluta ba *räcker ut handen* Hank jag ba ehm michan sådär han ba '' vem e de han sanckar med '' jag ba Flaj han ba ahaa?....vem e de ,jag ba hon e typ galen i flaj han ba men de e jag oxå jag ba a men hon kudne itne komamidag efter som hon reser bort imon han ba men de ska jag oxå jag ba ooookey? art? han ba VENEZUELA jag ba ehm okey vvad skoj , han ba '' NEJ nu ljuger jag för dig jag skojade bara lite '' jag ba aha? typ ...så snacka nisse å flaj typ ..Så ick dom in å flaj berätta typ att hon hade frågat vad ah nskulle göra han ba '' Jag ska bli full'' flaj ba men du e redan full han ba ''bara lite'' HAHAH ,lite!?!?!??!?! HAAAAAAAAAHAHAH JAG DÖR...så väntade vi så kom erik å ba '' varför ser ni så jäkla sura ut'' vi ba står å  glor helt död så rpat prat , chillchill gullgull ..ltack å hej ,s å drog vi till hotellet vårt hotell å sov , heal stan va typ uppe å alla va vrål fulla  typ ao okey..
             

        


näta dag gick vi upp typ halv 8 ...gick å käka frukost å begav ohh till hotellet...satt där typ 40 min tills erika kom , hon sa att dom inte skulle komma förens kl 12 , jippi -.- ..Sen kom alexander bard elr va han ehter(skeggia sake n i BWO) han kunde itne hitta sin bil , personale nsa att den va på nån gata å dr va den inte så han blev skit arg typ å skläde på perssonalen , han gick iväg å hon  rignde till nån å sa '' jag elatar efter en blablabla nr blablabla har nämligen en förvirrad alexander bard här HAHAHA'' så sa den i luren nått å hon ba '' sluta ksratta detta är faktist inte roligt att stå här '' ..Så hitta han sin bil å så typ svor massa..men a , sen kom danny å janna , Elin Lindas kompis ba ''GOMORRGON'' han ba ' ........'' men a jag kan förstå varför ..men a okey..DOom gick å åt frukost , de kom typ två konstiga ansk som had ekladdat EMD påhela kroppen -.- O-R-K-A,,,domstod typ å balnka på glarutan medans Janna å Danny åt =/ , inte okey..SÅ  kom matte å ba ' 'måste skydna mit frukosten stänger om 10 min'' så gick ha nån stans jag ba ''fruskoten e där'' han ba AHA typ xD..så satt vi chilla typ massa..så kom dannyå alla igen , han ba ''har ni suttit här hela natten haha'' jag ba ''ne'' så typ gick dom..så vätna vi i 5 år , så kom dom , allafall Janna å  Danny , OMD GICK HAN I HAND sååå gulligt, åh dom e mkt söta, tills två fans typ hoppa på honom -.-..Dom stack nånstans ...så kom dom andra vi sa hejdå puss puss takc å blabla ,ORKAR ITNE SKRIVA MER....åh damp

d eva mkt rba missa bussen mor göteborg :) , jätte kul ,,,Så va jag hemma mkt skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0