RIP sötis

åh..skola idag..trök , vår lärare fyllde år så vi fick glas istälelt för amtte..trevlig..så kom annie..de va skoj så åkte vi till stan å så kom flaj så köpte vi tågbiljetter till imon..Sne va vi en svägn på stan sen hem...Kom en chatatde med nåra å då fick ja reda på en ska som jag inte säger här..A mitt hjärta e iallfall i kras..Inget som jag orkar med NU , så skulle jag spegla mig för att min mascara hadre kommit utanför efter som jag typ grät..Så ser jag att mit tälskade marsvin som jag haft i 4 år å lite till e dött..Visst jag e 14 går i nian alla tycker de e as töntigt säker men vet ni vad , jag bryr mig inte för jag älskade honom så jävla mycket..

Minns när han föddes jag va helt överlycklig och chookad , han va så jävla liten , som ett lillfinger..Å sen va han jätte kelig å typ pratade hela tiden , såfort man va nära honom för man hans söta pip..Å nu e de helt jävla tyst , va fan e detta? jag har täckt över hela tangentbordet av rinnande mascara ...Igår kväll va jag ute med honom , hon bara sprang å åt massa å allt va som vanligt...
Åh fan vad jobbig detta är , å nu har jag världens huvvevärk å typ håller på att dö...
Kommer sakna dig min sötos..
RIP<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0