Lördag,Söndag Idag och Imon..Frisör ?

Nu va de ett tag sedan här :)
har inte gjrot nått direkt speciellt..I lördags va rjag med far å mian två bröder..Handlade lite kläder till Eddy och jag valde typ lallt , jag ba '' oeky jagt ar denna sen denna gå å pröva dom nu '' så komemr papap å ba '' Michelle vad tycker du om denna , passar den till hans tröja å så'' haha känner mig bra å värdigt på något :)...Såk öpte jag en Jeans väst som jag e mucho nöjd med :D..SÅ på söndagen var jag med Flaj & Celia vi käka thaimat och gick på stan lite å så flumma å grejs..Haha den dagen va fan skit bra på ett jävla bra taag , ni e mkt bra ska ni veta <3...Så idag va jag med linnea sabina vilma och annie..Så har jag typ inte gjort mkt mer...Imon funderar jag på att köpa skoooooooor , såg ett par idag som jag kanse ville ha men nu har jag bestämt mig att jag vill ha dem :D...Sen ska jag kanse klippa mig , om jag har pengar till de och tiiiiid..Vet dock inte hur efter som jag har ''barbie lugg'' juste nu (helt vanlig inte sne utan rak ) och de passar jag INTE i , och jag ångrar att jag klippte mig , vill ha tebax min snelugg så jätte mkt alltså :( , skulle kunna göra VAD SOM HÄLLST  men går de att klippa sne lugg nu om jag har barbie lugg? , annars fan e de ingen idé att klippa mig känner jag , måste få bort luggen på nått sätt annars rakar jag av hela skallen..SÅÅERE...nu måste jag sova, inte lägga sig såhär sent när de e skola på torsdag , aja baja michan,,,
hhaha take care

Puss&gonatt
Michan Pichan
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0