jävla dåligt stil

asså åh vad folk gör min så jävla piss , fyfan avd dålig stil att skriva nått som inte stämmer
fyfaan asså :'( jag blir så jävla skit förbannad att jag börjar lipa , jag vet fan inte vad jag
ska göra å säga till dom som blir ledsna å speciellt inte till dom som bor på andra sidan
sverige :( fyfan asså ...Såå jävla falsk hon e , om nån abra visste , du skullef an
pissat på dig av skratt , fyfan asså , du tror att alla gillar dig URSÄKTA?!?!? vet du hur
många som INTE gör de? , jo vet du varför? , för att du e fejk , så jävla kaxig å värre
får man fan leta efter alla e helt jävla trötta på dig om du inte märker de själv
du skaffar kompisar genom att snacka skit om andra , FYFAN vad dålig stil
assså du bodde fan inse avd du håller på med,,,
jävla skit asså

åh fyfan

Kommentarer
Postat av: Caarro

Så snygg blogg du har! (A)

2008-08-16 @ 21:35:14
URL: http://carolinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0