INTE okey dag!

tjohejsan
får bli en snöbbis..Okey , träffa klassen idag , ja de va la trevligt..Skola -.- fucj sägrer jag  , fick skemat å så , de ser la inte FARLIGT ut förutom tyska 3 gågner i veckan , WIPPI, läskigaste läraren = jag hatar tyska å fatatr exakt noll '' ich libe dich'' de e typ de ända..Hur som hälls drog hem sen å beställde klipp tid till frissan...Kl 3 fick de bli ,alltså 3 timam rkvar , jag degade vi datorn å typ inte gjorde nått mer..åkte te frissan å känner mig glad att få bort min lugg..Okey då börjar hon fråga hru jag ska ha de jag ba'' typ liiiiiiiite uppklippt och sne lugg'' hon ba aa okey , ska jag klippa såhär mkt? *kliper av * å så visar hon mig , d eva typ 5 centimeter , jag bara utbrister'' NEJ'' jag täntke lixom 1 centimeter ..Hon ba okeeyy..så klippte hon , blabla klippklipp blabla..klippetiklippklipp...så kom hon till luggen å hon bar aklipper dne kortare å säger '' den som har klippt detta har klippt de för kort'' så klipper hon ennu mer å jag bara sitter där å tror jag ska mfå en hjärt attack å håller mig jävla käft tyst ..okey hon klippte lite så satte hon bara min barbie lugg vid sidan..URSÄKTA?!??!? tänkte jag ..å så börja hon typ grejamed luggen..asså jag trodde jag skulle ge henen en fet jävla smäll , plus de blir ungefär 3 centtimeter kortare..asså EN CENTRIMETER kan försötra mitt liv...asså a takc för den då , ska gå med luva hela mitt liv , de kan jag svära på å jag tänker ALDRGI klippa mig hos en frisör ..SÅ..sen drog jag te stan för att unna mig att shoppa loss min sorg..Köpte ett par JEANS som jag e big amma nöjd emd efter som jag blivit smalare å alla jeans bara åker ner (jag svär) sen köpte jag ett vanligt svart linne på H&M , tack nu käns de bättre..så när jag kom hem gjrd ejag lite saker så satte jag mig vid datorn å kände att min hand som kliades som i helvete...å jag orkar itne bry mig senskolalr jag å ser världens uttslag :O , jag tror jag skulle dö ungefär , de va typ 10 prickar MINST å de kliades..har kvar typ 3 st sånna nu..men Nu ska jag nog sova, skola imon =/ , slutar dock 1 :D , så a

 jeansen , de ser ut som om jag har världens kortaste ben -.- okey men bilden stämemr inte direkt
(jag vet att jag e skit tjock )


take care
puss
michan

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, men orka att hon klippte först o sen visade:o

Men du blev säkert jättefin i håret iallafall :D

O du är verkligen INTE tjock!!!



Kramkram<3

2008-08-21 @ 12:47:14
URL: http://reebeecaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0