Hatahatahatahata

a asså jag ogilllar falska folk så jävla mkt asså..Vet inte hur jag ska förklara
direkt men gud det är så svårt..Jag vet inte men löögn leder aldtig någon stans
vissa kanse känner att de e bättre att ljuga å tala sanning..Alltså
om man inte vill vara med en då e de la licka bra att säja de på en gång
samma dag man känner att man inte vill vara med en
iställelt för att ignorera och ljuga om saker å ting..För asså sanning
kommer altid fram , alltid alltid alltid å de har jag lärt mig och det
sitter verkligen i hjärnan så jäkla hårt..
måste oxå säja att Carrå och Flaj är mktmkt bra :D
och carrå komemr till växjö imon :D , fet kul ju
och så flaj som får hänge emd innnuti min hjärna ..

takcå hej
miiichan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0