GHOST whisper

åh..idag va de skoja , inte kul -.- , har iförsig histori typ hela dagenså de va ingentligen inte SÅHÄR falrigt..memmen..sen hade ja tyska som sakt , inte okey känner jag sen slutade vid 13? å så stackjag å linena å sabian typ åkte hem å jag va på centralen i typ 1 timem å vätna på flaj..itne kul , träffa på ALAL som jag känenr å dom konstigaste människorna som finns,, när jag satt ner å greja med min mobil så kom de två som inte kudne svenska å typ tiggde tuggúmi av mig..så pratade dom massa -.- ,,,men dom av itne så farlgia, så när jag skulel gå till ett ställe kommer de en gubbe som vill krama mig..som va TYSK..nej tack...sen se rjag en som heter Max , ja tack..sen när jag ska till brunsparken å träffa Flaj så komemr en i 9an (gammla nian) å typ jag pratar på telefon så komemr han å vill låna den..nej atck har inga pengar ..sen ser jag typ 4 st i min skola..så kom flaj :D , vi gick runt , såg lite mer folk..vi satte oss på cafe å tog lite maat...Så ser jag min granne efter de sa jag '' nästa gågn jag ser nån jag känner går jag å dör'' så komerm linnea sabina vilma & nån linnea, jaag bara satt där å gapflabba ..Inte oeky dag känner jag..men ialflal lska se vidare på ghost whisper ..Imon e d ekanot resa med klassen å NRJ..måste gå tidigare fårn kanot sakene fter som jag INTE vill missa NRJ , så träffar flaj å jess ? typ nånsång tidigt på dagen å vi hägner nånstans till de blir kväll så står vi längst bak i NRJ..aldrig at tjag står längst frma igen..FUCK på alla folk..

tacke care
pussmichan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0