chill

heey!
yeah idag har jag gjort om mitt rumt helt :)
är dock inte direkt nöjd efter sim mitt tv ska sitta mot väggen hmm å typ mmama orkar itne å pappa bor inte här då efter som dem e skilda..Skulle till Jönköping idag föra tt se EMD men de blev inte av , orkar itne tillgringa natten på stationen å aa , men okey jag ser fram i mot Falkenberg & Markaryd , som slutet av sommaren :( , måste nämna fyfan vilken sommar asså , alla folk som jag ahr träffar :'''D alla underbara som jag varit med shit asså ..Ska inte skriva så mkt om de just nu ;) tar de den 31 elr nått men jag ska säja at tjag ahr ändrats så jävla mkt !! , å a gud alal under abra Flaj Sussie Tezz Emmah Angelica men gud komemr inte på mer..Ao tråkigt att skolan börjar på Torsdag :( , men ja, 9an oxå , då ska man vara exakt 120% seriös å allt , somtur är har jag inte direkt IG i något ämne , till och med träslöjd som jag hatar så jävla stort , samma sak med matte , lärarna säger typ bara att jag måste visa mer intresse och ha mer tålamod :$ , haha ja ghar noll tålamod ursäkta men jag tor nu i sommar har jag lär mig att ha mer tålamord,  genom att sitta 13 timmar å vänta på EMD så jag kommer nog lyckas :D

nu ska jag köpa ltie godis elr sen , ska skriva om rix å ladda över bilder fårn digitalkamran :)

tackåhej
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0