Vad vill jag igentligen?

Bohahahahej

I
dag va de dagsverke dådå , de va ganska skoj , jag mötte linnea på centrlaen ca kl 11 ..Vi stack till min fars jobb..Vi satt där lite , og drack en kopp med jätte gå choklad (jag ville ha grädde fast maskinen va dum) ,jaja pappa ''visa'' runt lite  å shit ..Sen åker ju pappa till skolor och fixar brandlarm och sånt , så på hans dator fans de en lista över ALLA skolor i Göteborg (dom som hör till komunen) jaja så kunde man göra att ALLA brandlarm på ALLA skolor börja tuta , fatta hur skoj ,så ville vi trycka så att tolere(stavning , annies skola) brandlarm gick men ci fick självklart inte , inte fick vi hänga med till en skola häller för pappa hade en prao elev och de fanns bara plats 2 i jobbar bilen..Jaja hur som hällst , efter de stack jag å linena in te stan , vi gick över den bron som är mellan Hisingen och Nordstan FÖR FÖRSTA GÅNGEN i våra liv BAHA ..Så vi stack te stan å så köpte jag E.M.D ny singel '' Jennie let me love you '' så åt vi på donken baha ..Senn skildes vi åt å a jag kom hem , tvätta mina fönster köpte godis , gjorde ett jäte fint E.M.D kollage ...Och nu sitter jag här , jag har verkligen sätt  så mycket perssoner som har värkligen BÄSTA vänner ..Jag blir bara så jäkla avvis , dom tycker om samma saker gjört allt tesammans och sviker inte ,som man kan snacka med när det behöves ,  fasen asså att inte jag har det så? och visst de finns jätte snälla tjejor (annielinneasabinavilma) fast liixom dom sviker hela tiden ..Ja inte så länge sedan i torsdags typ blev jag skit dissad av linnea sabina & annie ..Asså jag blir ju ledsen men dom fattar inte de., Dom vill håller aldrig göra nått skoj , när man frågar nått säger dom bara kanse elr nej  ''jag gör de om hon gör de fråga henne ''  BLAblabla jag e trött på de , jag vill verkligen ha bästakompisar Som man kan lite på 100 % som gör allt..jag är typ övergiven :''(

Ska sova nu å grubbla på saken å hur jag ska göra

PussarochKramar
Michelle Elisabeth B  .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0