NY Layout : D

Mohaha , en ny lay out , som jag gjort , inte världens finaste men jag komemr nog byta såfort jag tröttnar på den..Oker typ inte gjort nått speciellt , städa mitt rum (halft) nyss , fick en sån känsa '' shit måste  köpa saker''  jag har en bild i huvet hur jag vill ha de , inte sålängeesedan tog jag ut min dumma stora garderob å köpte en fin byrå istället :) ..Stolt , så köpte jag nytt data/skrivbort å lite speglar å lite småsaker , köpte ett par gardiner som inte är fina , MÅSTE köpa nya känner jag , sen ska min tv hänga på väggen istället för att sitta å skorta på en liten sak ...En ny matta oxå , de vill jag ha ...Lampa , kuddar , överkast , jaja såvidare , efter som jag inte har PENGAR , då sår jag fasen drömma på ;) ..Jaja är lite hungrig , ha rbara ätit lite idag , ska nog göra NUDLAR<3 mummmms ...Sen imon äre torsdag? , å vi har fysik prov på fredag å jag typ suger x D mohaha IG , tacktaack...Allafall på trosdan ska tyyp nåra i klassen bland annat jag baka en kaka å så e de typ föreldrarmöte över hela skolan så vi kommer få in pengar , kanse runt 2000 spänn..Å vi ska ju åka utomland med klassen NÄSTA år å ungefär 4 dagar innan lovet ska vi åka iväg med en stoooor båt å segla typ vid västkusten : ) i 4 dagar .....Åde kostar typ 1840 spänn , så a...Inann dom 4 dagarna ha vi prao , jag fråg amin mamma om vi kund ejobba på hennes jobb(sjukan) så vi får göra de , i en vecka , jag å Linnea , MOHAHA ....å innan rpao 4 veckor , ska vi ha teater , vår klass , INGA lektioner , bara manus teater byggascen å så ...Jag e ljusättare å typ 3 mini roller , typ 10 meningar sammanlag XD jag valde de själv...å ja de e bara 1-2 veckopr kvar tills vi ska gö de så tiden kommer gå så snabbt så , så a...Men nu måste jag gö nudlar ...SÄjer kanse gonatt senare ,
PS jag satte bara in 1 bild å inte 3 som de stod efter som ja usch , nä men shit samma..
KOMMENTERA MIN NYA LAYOUT TACK !


PUSSPUSS
(V)
Mishan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0