jag e bara ett misstag , sorry för att jag lever

Hej..detta får bli en snabbis..måste sova nsart..okey i lördags va de ängelholm & hsb ..Mitt fel enligt typ alla att jag missa tåget , fast jag SA till julia att om inte jag kommer hoppa tåget utna mig , nähe ni gjorde inte de så de e mitt fel? alltså e de ca 80 % mitt fel ..okey ..hemma i göteborg efter de , as härligt......Idag har jag bara chilalt , gjiorde lite läxor å sånt....eh , ja , de finns EN person från BÖRJAR han jag bara mådde piss av (ingetnamn) samma sak blevde förragången , jaja ursäkta mig för at tjag finns e va inte mening att jag skulle finnas..nu kommer då entill , assså han va jag ska hemnas  å jag ahr världens bästa plan som jag inte kan säja efter som man vet vikka människor de e...Okey kan inte hjälpa att jag föddes , ni får klag apå mig mamma å pappa å deras mammor å pappor å så vidare..Asså ni ska bara fatta hur sårad jag blev,  de va as fint väder ute , gissa vad jag gjorde? JO jag låste in mig satte på en skärck film å drog för gardinerna å allt va mörkt..tack för de ni ;) ni ska för i helvete ångra detta...Jajjaja GRATTIS TILL ERIK SOM FYLLER 25 ÅR :D
imon e de skola...inte så chill .. jaja vi ska börja emd våran dumma teater nu , orka , fast härligt att missa ALLA lektioner ..denna veckan har vi 2 timmar matte, sen IGNENMERMATTE frma till lovet :DD chill asså..jaja sätte rut lite bildern nu , måste skynda mig sova..pusspuss ..eler sätter ut bilder imon

fuckingmisstagetMichelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0