HêJ/ Gôdmörgon

hejhej , här sitter jag typ å dricker onyttig oboy å äter knäcke macka :)
idag börja vi kl 9 för att vår engelska lärare va sjuk värsta chill asså..Idag va jag på stan då , köpte en begåvad klänning/Tunika å hårklämor ..Idga ska jag nog baka nått ,  typ ta de lungt , öva öva öva på mitt manus -.- ...Fast jag ahr inte så mycket så jag anstänger mig inget typ så blir allt feeeel...Så a jag har ju 3 roller.. 1. barn då ska jag ha klänning ^^ sen en italiens gubbe ( ska prata på italienska) ska ha en blå shorta å en väst å min lillebror byxor..Sen en dam som typ kontorsak , de ska va såna tråkiga kontor kläder , typ rött läppstift å typ äcklig tajt kjol å typ vit shorta........Jaja de e bara en ide så ska jag å sabina hjula å vi har byggt upp en scen då å den e flisig så de blir abra jobbig -.- å jag ahr blivit OTRLOLIGT inte vig , förut kund ejag gå ner i spagat typ utan å sretcha , nu måste jag typ strecha i en halv timme så e de licom 10 cm kvar till jag e nere helt..Men aja ...allaverkar vara sur apå mig förigår , asså jag kan säja de nu IGÅR va jag sur för att jag hatar mitt ´liv å så blev de helt plötsligt bra å igår gick allt snett igen så jag blev as sur å allt men lixom jag kan ju inte göra nått åt saken så jag säjer förlåt speciellt till celia för det är ABLOSUT INTE  ditt fel , å sen flaj som tog allt illa upp(enligt mig) sen nötisch som aa...FÖRLÅT MIG alla ni , de va bara en dålig dag den dagen..FÖRLÅT MIG . jag va inte sur på er utan på mig själv förlåtförlåtförlåt.ja asså nu tänker jag glömma de å jag hoppas ni får de jätte skoj där : )

Jaja måste fix amitt hår nu å sen dra till skolan , bloggar senare kanse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0