Ge mig gammla tiderna

Hej!
kom hem från skolan ca 40 min sen , så åt jag lite å nu sitter jag här..Skolan flyter på ganska bra , iv har ju mest bara vår teater nu å aa...Asså jag saknar dom gammla tiderna typ 2005-2007½ ..Jag va sjuk , kanse låg inne på sjukhus 2-4 månader , jag va smal hade typ anroxia å vägde 25 , men de va endå bra för solk brydde sig om mig fast iförsig de var otroligt jobbig att inte kunna gå å ha krafter , jag åt typ inget , hade inget matlust men de e bättre än nu ...Iföris att operera sig va inte så bra , å att dricka 16 tabletter men idag dricker jag lixom endå 9...Men om jag abr alsutar ta alla äckliga saker , kanse jag blir sjuk igen? komemr få plågas? kommer kunna vara i lung å ro ..jag hinner aldrig de det är lixom ALLTID  nått som e i vägen elr nått som bara går åt helvete...Jag saknar verkligen dom åren..fast jag mådde endå piss efter som jag ahde såå hävla ont..asså jag börjar snart att böla ='/ ..jaja måste plugg apå manuset ..Hejdå

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0