Fypåmig

BLÄÄÄ , ursäkta mig at tjag aldrig skriver ..Har glömt , inte orkat inte haft tid..Men jaja jag ska verkligen plåga mig själv...Jaja idag å igår va jag sjuk ...OTROLIGT fint värder e de , låg å sola igår ca 40 min...Jaja i lördags va jag Me dunderbara Jossan & Underbara Julia i skåne(hässleholm) för att träffa Lito Dannyboy & gylfen..De va sådär kul , va ganska sur ....Sen påväghem , skulle vi byta tåg 4 gånger elr 3 ..BLÄÄ , välj ALDRIG en resa där man byter mer än 1 gånge ..Och om de INTE är x 2000 ..Fyfan...Jaja sissta tåget fasna vi vid Falköping, någon idiot framför oss hade hoppat framför ettt tåg , ja tåget blev försenat 1 ½ timme..Brevid oss satt x2000 <3 ..Vi skulle åka med Intercity tåg..BHUHU... vi kunde lixom hoppas på x2000 efter som den går 218401+75923 gånger snabbare  å intercity skiten kolla dom inte ens på våra biljetter å vi hade betalat 600 spänn lite mer sammanlagt -.- ....Jaja idag ska jag nog sola igen städa mitt rum , ushc fy jag mår illa nu..JSUTE idag e de top modell , glöm inte de kanal 3 kl 21:00 ...Jag orkar inte skriva mer efter som jag skrivit dettta 2 gånger fast första gången försvan shit inlägget..jag ska försöka fixa min layout för den e VIT :o
jaja jag bJuder på 3 bilder..Ursäkta mig min tröja är åt fel håll för att jag flumma runt lite så kom matte så ksulle jag krama honom så gjorde jag de å så klicka julia ett kort å de ser ut som jag ska göra nått mer än att krama honom..Men de e fel , de där är PRECIS från enkram

Pusshej
Michelle


Fypåmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0