Dålig börja på en ny blogg !

Tjo hej , detta är säker min 200684950 blogg jag känner att jag aldrig håller mitt löfte om att jag ska blogga varje dag , MEN NU ska jag värkligen försöka jag lovar ....

Okey , skolan flyter på ganska bra jag mår bra alla mår bra? säger vi
Allafall Idag har jag varit sjuk =/ naah inte så skoj , jag har varit förkyld då men har druckit massvis med te idag så de e mkt bättre ..Men de sög att jag inte mådde bra ! , idag skulle jag och linnea hitta en dagsverke jobb men jag tänkte att vi kunde få jobba hos min far i 4 timmer ..För er som inte vet vad dagsverke e ,  ni får banne med söka på wikepedia ...Hur som hällst klassen fick reda på i Tisdags att vi skulle ha ett jobb tills på fredag , SHIET hur ska man göra de tänker man efter som Onsdag hade jag/vi repning ( den blev tycär inte av efter som vilma skulle till tandläkaren och sabina mådde inte bra) Men undertorsdagen tillbringade jag min dag hoss linnea & sabina å vi baka Kärleksmums , den blev god så hade jag och Linnea lite läppstifts krig MOHAHA..Jaja nu är det torsdag och imon ska vi jobba ..Linnea sbaina & vilma är påsstan just nu å har frågar på ca 30 ställen ( mobil kontakt med linnea ;D ) Och alla säger nej ..Men de som jag blir mest arg över , de är att vi fick reda på de 3 dagar innan sjävla skiten skulle bli av , alltså 2 dagar hade vi på oss .Ni lärare , ni är fan ett skämt huyr fan tänker ni ( ursäkta språket)..Jaja pappas jobb tar inte imot sånt shit med dagsverke men pappa sa att han kunde betala 200 spänn ,ja som man ka göra när man jobbar på dagsverke  MINST 200 ....Men nej jag å linena e smarta ;) de skulle bli 400 spänn för oss båda så jag tar en 100 å linnea en 100 så får lärarna 200 spänn på 2 pers , dom får fasiken inte begära mer vi hade ju 2 dagar på oss ;) 100 per sag , så IN YOUR FACE shit lärare....Jaja Kl börjar närma sig halv 7 och jag har möblerat om mitt rum :)))) , fett najs fakstist , behövver åka till IKEA en gång till för att köpa lite små saker :P ...Jaja nu ska jag äta pannkakoor (MUMS!)

Mycket kärlek till er
Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0