Chill väder

tjohej
IDAG va de skola -.- vi börja 9 som tur är , såhade vi tetater 2 timmar elr mindre , efter de åkte vi till göteborgs opran å fick se backstage å så , de va ganska kul , solen börja lysa ennu mer när vi kom ut där if rån ..Efter som de skulel bli soppa i skolan , så stack jag linnea sabina & vilma till donken å käka istället..Så åkte vi te skolan , vi fick 1 timme rast , vet inte riktigt varför men vi tog ut en fult å la oss på gräst..när vi gick ur skolan  satt Benjamin & hanns tjej å hånga , efter som jag typ gilalr honom blev jag lite sur :P men han går lixom i 10 x D (gymnasiet) han är OTROLIGT söööt...Jaja han såg att vi gick ut så han sluta å hånga å titta på oss å log ..varför?? , hanns tjej e as sur för de oxå hon bara blenger så fort man går förbi henne GRR..vi gick upp på en liten kulle då , så kom Benjmin å hanns tjej elr dom gick NÄSTAN förbi , å gissa va dom gjorde ? ,,JO dom börja hångla PRECIS framför oss :O jag had ebara lust att slå till dne bitch jäveln , för asså Benjamin gör inte sånt , han e alltid snäll å ler å häslar å lite så , han e lixom  inte ond som den bitchen rebecka..Fyfan ,,,Nästa gång ska jag fan säja nått så att hon blir as sur MOHAHA...jaja efter skolaan stack vi å grilla på slottskogen , när vi åkte spårvagn kom anja på *suck* hon skulle till teatern å ville följa med å grilla..NEJ TACK sa jag , ursäkt amig , asså jag ahr ett val angående anja , antingen e jag SNÄLL ,   å om jag e de skämer hon bara ut mig , hon e jobbig å man e som en barn vakt , lärarna fattar inte att hon behöver gå på särskola elr nått , hon e värklgien uttvecklingstörd ( inget fel men jag nea binna & vilma får ta hand om henne) å om vi tar hand opm henne så borde vi fan så lön , de e lärarnas grej att ta han om henne...Eller som sakt finns de ett val ''FUCKOFF'' som vi säger , att vi bara säger '' fuck off stick '' (de har en lärare sakt till oss att vi ska säja) ..Ja å jag väljer nog ''fuck off'' så a...Slottskogen allafall , jag å vilma köpte engång gril , korv å lite små grejor å vi stack till slottskogen där vi mötte tvillignarna som had eiflt å lite sånt...De va as kul , dom som satt nära oss trodde nog att vi va jävligt fulla xD haha
Jaja efter de åkte jag NÄSTAN hem , jag fick en sån känsa '' SHIT MÅSTE G PÅ STAN'' så jag stack te stan :D såg 3 saker ja ville köpa .....Jja nu ska jag göra nått , orkar inte sitta här

Kramöverigivnafuckingbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0