Bakelibakbak

hejhej , ska baka nu , elr jag vispar ägg å socker jsut nu , ska baka kärleksmums till skolans möte mohaha hela vår klass skulle gö de...SKolan va idag okey , vi såg på teater , Benjamin sa hej 1 gång å log 2 gånger , hanns tjej värkar va sur på mig å linnea för att vi typ säjer hej å sånt..Men han går lixom i gymnasiet(10an) men hyan e värkligen OTROLIGT söt ..Jaja nu har jag gjort kalrt kakan å dne är i ugnen , mitt förklädde är OTROLIGT gulligt , de e grönt med röda gula å blåa blommar : ) , ......Jag har fysik pro imon,  känenr en vädligt stor press efter som jag avrit sjuk en del =/ , å sen kl 19:00 måste jag te skolan för de e föräldrar samtal å min klass ska sälja kakor till vår klassresa som a den båt saken...Så jag känenr mig otroligt stessad , imon måste jag dra te minn far , jag hoooooppas att jag kan få 150 spänn annars kan jag inte åka ner till skåna i övermån :'( ...Får ringa honom nu elr snart..Jag e lite stressad just nu....Jaa , de finns en persson som inte gillar mig alls ahr jag märkt (nämneringenamn) HON är snäll tycker jag men hon värkar hata mig x D fast än att vi umgås LITE grann ..exempel....eh...äsch shit samma...Kanse bloggar ltie senare ;)  Puss & kram
image5
Miiiiiiiiishii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0